10 Ocak 2012 Salı

I want to Blog it Blog it...


Evet dostlar, bugünlerde herkesin bir blog'u var herkes 'blogger'. E peki ben de mi? Aslını isteseniz pek özenmemiştim bu blog işine fakat hayatımın bu döneminde o kadar sıkıldım, o kadar sıkıldım ki kendimi oyalayacak şeyler üretmeye karar verdim. Bu blogun doğuşu da budur.

Ha! Bir de tabi ne var; kendini beğenmiş, ukala dümbeleğinin tekiyim! Herkesin benim ilgilendiğim şeylere ilgi duyacağını ve blogumu takip edeceğini varsayıyorum. Amacımız eğlence, ben fazla ciddiye almayacağım, eminim siz de almayacaksınız : ) Burada belki güzel bir kitap, fotograf, resim bulacaksınız (aman allahım entel kuntel blog) ama daha çok makyaj hileleri, yaratıcı oje sürme teknikleri, oburca yenecek çikulatalı tatlı tarifleri bulacaksınız (aman allahım hatun blogu)  bazen de gezip gördüğüm (ya da internetten resimlerini çaldığım ya da re-blogladığım) ilginç yerlerleri keşfedeceksiniz. Yani ben bunların olacağını sanıyorum bugün ilk yazımı yazarken.

Keyif almanızı umarak, başlıyorum bloglamaya...

İmza: Zeps 'Brütüs'

Ay bir de ben kimim mevzusu var... Şunun gibi bişiyim, her an değişebilirim ; )



What she sayin! ?

Basicly she is saying that everyone has a blog, now she has one, too. She is bored out of her f.cking mind so she had to find a way to keep busy, that's how this blog was born.

Anddd she is so cocky, she thinks she has some original ideas and stuff (like everyone else basicly...) and she thinks that you are going to follow her blog.

She is hoping you will have fun, and there goes the blogger...

By the way she thinks that shitty blury photo reflects herself, unbelievable!

3 yorum: