10 Ocak 2012 Salı

Bugünlerde ne dinliyoruz? / What are we listening to nowadays?


Niye 'dinliyoruz' diye başlık atarak çoğul konuştuysam? Ben ve bütün kişiliklerimden bahsediyorum, bir de tabi henüz çılgın kitlelere ulaşamamış takipçilerimden herhalde...

Neyse Eurovision yolcusu sanatçımız Can Bonomo'dan mütevellit şarkı listelerime tekrardan giren Bonobo'dan bahsediyorum. İngiliz müzisyenin asıl adı Simon Green, benim favorilerim Black Sands ve Kiara şarkıları efendim, siz de favorilerinizi tez zamanda oluşturursunuz diyorum, dinleyin tavsiye ediyorum. Arada bir Sigur Ros etkisi de yaratmıyor değil diye de itiraf edeyim mi?

Yakışıklı da sayılabilir kendisi, aşağda yeşil yeşil bakmış bizim için : )




English subtitles:

I don't know why I wrote 'we' to the title, as I am reffering to myself and all my alter egoes (does that even make sence?) and ofcourse to my followers which are none!

Anyway, as everyone in Turkey is talking about our Eurovision contest representer Can Bonomo, I figured I can take advantage of a name similarity and add Bonobo to my playlist... He is an English musician and his real name is Simon Green. My personal favorites are Black Sands and Kiara, I think you too will have favorites in no time, that is ofcourse if you don't already have. And if I could just admit, does his music sometimes slightly resemble Sigus Ros?

One more thing before I go, you might say he is a beautiful man ha? You can see him with his beautiful green eyes in the picture above. : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder